torsdag 24 februari 2011

Ledtråd nummer 1

Nu har Mr F och jag snart varit herr och fru V i ett helt år!! Ni som tittar in i skafferiet regelbundet vet att jag och MrF tycker om att fira "våra" dagar. Tankarna har snurrat i mitt huvud sedan vår första idé fallerade, den vi haft sedan vi började planera vårt bröllop. För hur firar man egentligen sin allra första bröllopsdag på det bästa sättet? Det måste ju vara speciellt och alldeles, alldeles........underbart. I helgen fick jag faktiskt min idé som nu är helt planerad och färdig.

Till dig MrF (och alla er andra), som är helt ovetandes om vad din fruga har hittat på, kommer här den första ledtråden:

Hit har kungar, skalder, konstnärer........ja folk av alla de slag vallfärdat i över 200 år.

Nu återstår det för mig att önska er alla en fortsatt trevlig fredagskväll. Själv ska jag sitta på tåget i ungefär en och en halv timme till men så är det att vara karriärskvinna......tjingeling!

Inga kommentarer: