tisdag 12 juli 2011

Träningsmusik

Har precis kommit in från en löprunda, kan inte springa utan musik i öronen. Idag var mina favoriter:

Du hast med Rammstein ( jo, det bor en rätt hård tjej även i mig)
On the floor med Jennifer Lopez
Tonight (I´m fucking you) med Enrique
Single ladies (put a ring on it) Beyonce
Om sanningen skall fram (vill du ligga med mig) Eric Amarillo

Till nedvarvningen
Someone like you med Adele
Best thing I ever had med Beyonce (har ni sett videon? B är en sjukt vacker kvinna!!)
Snälla bli min med Veronica Maggio

Vad brukar du lyssna på när du tränar? Ge mig tips!!!

Kramar från staden vid havet

Ps
Fia, vi kommer ut på vår semester!! Ladda poolen och grillen för vi kommer!!!





2 kommentarer:

Sofia sa...

Sist jag hade musik i öronen var det Rock Klassiker för jag fick inte in något annat på radion som passade. Just nu är det Du äger med Mia Törnblom!
vi ses :-)
Kram

Miss T:s Mom sa...

Tack för tipsen vännen! Ska nog ta mig en sväng ner i källaren ikväll när jag faktiskt är helt solo i stan :)
KRAM