torsdag 8 januari 2009

God fortsättning

Årskrönikor brukar vara populärt vid den här tiden. Jag tänkte istället blicka framåt och ge er små ljusglimtar av vad som kommer att dyka upp i Smulans skafferi under 2009.
Jag hoppas kunna ge en upplevelse utöver det vanliga då jag planerar att cykla nerför skidbackarna i Åre i vår (om jag vågar). Fina bilder och minnen från en massa utflykter hoppas jag också på då MrF äntligen ska ta sitt hojkort. Det är möjligt att jag också kommer att dela med mig av lite mat- och bakrecept på efterfrågan av en del läsare. Det kommer förhoppningsvis bli en överraskning av det större slaget och så massor av små vardagsnjutningar och inredning förstås (kanske mitt trista sovrum äntligen kan få sig ett lyft). Kram på er och god fortsättning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mycket bättre idé att se framåt än bakåt tycker jag! Vi ser fram emot allt det du skriver om och hoppas få delta i vissa aktiviteter ;-)
Kramar från vännerna A, P och Baby T

Anonym sa...

stor överraskning?? whoot? like what? ;P
I want to know!