måndag 31 augusti 2009

Plåster på såren

Yes, nu ska det bli jeansshoppa av tänkte jag när jag och Mr F åkte till ett köpcenter i helgen. Men där fick jag tji. Jag hittade jättemycket fina jeans det var bara det att jeansen inte ville att jag skulle köpa dem. Antingen fastnade de mitt på låret eller så gick de inte att knäppa. Jag funderade ett tag på om jag skulle följa rådet min kompis fick av en jeansförsäljare en gång när hon inte kunde knäppa knappen: blöt upp jeansen, knäpp dem och trä dem över en stolsrygg(jo, det är faktiskt sant). Men jag kände att jag nog inte riktigt litade på det rådet så jag bestämde mig för att det var slutshoppat (ni skulle ha sett MrFs min....). Mitt största problem blev istället vad jag skulle trösta mig med eftersom jag håller igen på godis och choklad. En sväng på MIO löste problemet.......jag tröstade mig med en kudde och för stunden så kändes det bättra. Visst är den fin!?!?!?!

1 kommentar:

Vännen A sa...

Verkligen fin! Perfekt tröstköp!