måndag 31 augusti 2009

Tisdagskväll på en torsdag

Min vän A och jag återupptog våra tisdagskvällar i förra veckan. Det var så mysigt! Våra tisdagskvällar innebär att vi ses en tisdag i månaden, varannan gång hos henne och varannan gång hos mig. Vi äter gott och dricker gott. Det viktigaste av allt är att vi får tid att PRATA och rå om varandra. Att det sedan är en vanlig tisdag gör det hela mycket lyxigt. Nu blev det tisdagskväll på en torsdag om ni hänger med......det funkade bra det med! Jag bjöd på chililinguinie och till efterrätt en glassdessert med choklad och hallonsorbet i mina nya skålar som jag fått av mamma M (superfina!). Jag hade planerat att ta bilder på maten för detta inlägg men vi hade så mycket att prata om så jag glömde det. Hoppas det går bra ändå!KRAM

1 kommentar:

Vännen A sa...

Tackar din än en gång, underbara, härliga, mysiga Smulan för en superkväll hemma i skafferiet ;)

Snart dags för mig att bjuda igen!
PUSS