måndag 8 februari 2010

Örhängen eller hårdekoration

Idag har jag lite bryderier i mitt huvud......ibland undrar jag hur alla mina funderingar får plats där uppe. Det är bröllopsplanering, två kurser på distans, jobb, smekmånad och diverse annat som finns däruppe. Det känns lite som det borde börja spruta ut genom öronen snart. Mitt största bryderi just nu gäller tillbehören till min brudutsyrsel. Ska jag ha en hårdekoration eller ett par pampiga örhängen? Jag gillar det stilrena så jag tror inte att jag vill ha både och. Om jag ska ha både och så måste örhängena vara mycket små. Mitt andra problem är när jag ska hinna inhandla detta? Ni som bor i samma byhåla som jag vet att det inte direkt vimlar av ställen där man kan hitta sådana här saker. Jag har hittat lite på nätet men det känns svårt att skicka efter en sådan här sak för om jag inte tycker om det så kommer jag inte hinna skaffa något annat. kram!
PS
Vill ni ha lite bröllopsinspiration? Kika in på http://lovebeproud.blogspot.com

Inga kommentarer: