torsdag 30 december 2010

Nyårs mat

Inspirationen till årets nyårsmeny har inte velat infinna sig. Jag kikade på"mat Tina" och försökte få lite inspiration men blev besviken. För mig är det viktigt att nyårsmaten har en hög glamourfaktor och jag tyckte inte att Tinas meny uppfyllde det för mig. Så nu sitter jag här och bläddrar fram och tillbaka i mina högar med mattidningar. Varmrätten är färdig komponerad så nu är det de viktigaste delarna av måltiden kvar: förrätten som sätter ribban på hela middagen och efterrätten som är la grande finale. Ser fram emot att få tillbringa några timmar vid spisen och vara kreaktiv. kram på er!

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tror det blir något alldeles extra :-) och självklart jätte gott. Tack för trevlig stund idag och hoppas ni får ett Bra 2011!
Gott Nytt År!
Kram