onsdag 5 januari 2011

Nyårskrönika 2010

Hade stora planer för min nyårskrönika men när man nu har blivit karriärskvinna med bostäder på två håll så har jag inte alltid tillgång till allt som jag vill. Minns när jag var mindre och summerade året som gått i min dagbok. Höll nog på i någon dag med det... men men det var då det. Håll utkik för om någon dag finns det en årskrönika här nedan.....jag blev hungrig nu så jag måste gå och äta och fixa lite innan jag kan skriva mer på detta inlägg. kram så länge

Sorgen och dess verkningar har legat som ett dämpande täcke över vår tillvaro. För att få lite ljus i våra liv så gjorde vi något som vi varit på väg att göra länge......VI GIFTE OSS! Det blev så mycket bättre än jag någonsin trott, helt magiskt! Vår första dag som herr och fru V så åkte vi till Maldiverna, allt för att stanna kvar i bröllopsruset så länge som möjligt. Väl hemma igen gick livet periodvis i moll men vips så vände det och jag fick dröm jobbet i staden vid havet.

Detta år har jag fått så mycket kärlek och värme från familj och vänner. Kärleken övervinner verkligen allt. När jag ser tillbaka blir jag stolt över att jag inte är rädd för att kliva in när andra går sin väg.

Jag önskar att livet inte tog den vändning det gjorde men jag vet att jag är starkare nu än någonsin. År 2010 har gett mig så mycket erfarenheter och trots att det såg mörkt ut ett tag även en massa möjligheter. Inför 2011 hoppas jag på att uppfylla några av mina drömmar och jag tror att möjligheterna finns där.

1 kommentar:

Anonym sa...

2010 var ett av mina jobbigaste år och jag kliver in i 2011 med rak rygg och längtar efter att få börja ett nytt kapitel. Jag känner med er när jag läser din krönika och jag känner även värme och glädje. Jag önskar dig och er ett bra 2011. Jag hoppas vi kan ses mer och att jag får komma ner till staden vid havet när du flyttat till din nya lägenhet.
Kram F