tisdag 8 mars 2011

Aldrig nöjd

I förra veckan kom MrF hit med lite möbler till mig. Det är skönt att äntligen ha en säng men det känns samtidigt jobbigt att ha en del möbler som jag liksom växt ifrån. Låter det konstigt? Ja, det kanske det är men det är en jätte konstig känsla att bo med samma möbler som jag hade när jag flyttade hemifrån. Det är en himla massa år sedan och min smak har ändrats rätt rejält sedan dess. Jag är en person som mår dåligt av att ha möbler omkring mig som jag inte trivs med. Igår kväll bestämde jag mig för att skärpa mig. Jag har en himla tur som har två bostäder och det är en utmaning att piffa till min bostad i staden vid havet så att det blir en liten oas för mig i veckorna. Sagt och gjort, jag har bestämt mig för att börja med själva sovrumsdelen och var faktiskt och shoppade lite tillbehör till den idag. Det blev genast mycket bättre. Jag ska ta kort och visa men jag måste gå loss med min färgspray först. Ja, den fick faktiskt följa med mig hit.........Jag är en konstig prick...hihi!tjingeling

1 kommentar:

Miss T:s Mom sa...

Å vännen jag är säker på att det kommer att bli så piffigt och supertrevligt i lägenheten, du är ett proffs på sånt! Och NEJ vi är inte förvånad över att sprayburken är på plats i staden vid havet ;) kram