måndag 4 augusti 2008

Massor av piroger

Idag har det varit lite halvdåligt väder så jag bestämde mig för att förbereda nattmaten till min tusen och en natt fest. Efter mycket velande så bestämde jag mig för att göra piroger....och det har jag gjort idag: piroger, piroger och piroger.
Bordsdekorationen har börjat ta form och min kungakrona som jag ska fylla med mörkröda rosor är snart klar. Det kommer bli häftigt tror jag, sedan blir det nog inte så mycket mer på bordet än små ljuslyktor av något slag. Ja, och så en duk förstås! Då färgtemat är svart, rött och silver så tänkte jag att duken skall gå i svart sammet. I porslinsväg blir det tyvärr papperstallrikar. Jag är egentligen helt emot det men är så illa tvungen till denna fest MEN på Partystore i Stockholm hittade jag papperstallrikar i silver så det känns helt okej. Känns skönt att jag kommit igång lite nu!! Kanske är det så att jag känner mig mer motiverad nu när festen närmar sig.......kram!!!

Inga kommentarer: