måndag 18 januari 2010

Here comes the bride

Var och provade brudklänning i lördags. Vi var några blivande brudar som provade samtidigt så det var en del slitande i klänningar och sneglanden på varandra. De flesta skulle gifta sig i sommar så jag antar att de var lite nervösa för att inte få den klänning som de önskade. Jag kunde vara lite lugnare eftersom det inte är så många som gifter sig i mars. Visar ett smakprov på en av klänningarna som jag provade............Efteråt slöt MrF upp och så gick vi och beställde ringar. Det går fort nu och jag hinner inte riktigt med. Efterråt hade jag lite ångest.......hur blev klänningen jag hängde undan och hur kommer våra ringar att se ut? Förstod guldsmeden verkligen hur vi ville ha dem? Jag tror MrF blev lite trött på mig men vi har väntat så länge på att gifta oss och ringarna ska jag ju ha på fingret hela livet!! Det bor visst en liten bridezilla även i mig.........

Inga kommentarer: