lördag 23 januari 2010

Klänningen i mitt liv

I torsdags var jag med min vän L och kikade på brudklänningar.....igen. Vi provade en massa olika modeller och till slut stod valet mellan två. Den ena var väldigt stilren och man skulle kunnat ha den klänningen på en bal. Den andra klänningen(den jag preliminärbokat sedan förra besöket) var också stilren men mer brudklänning med "sex in the city" look. Jag bestämde mig för klänning nummer två så nu börjar jakten på de rätta assocearer (stavas det så?). Det känns skönt att ha bestämt sig och det var härligt att få spendera tid med L. Hon känner mig väldigt bra....Jag småskrattade lite för mig själv där jag stod i provhytten och L gick med klänningsuthyraren och valde ut klänningar till mig. De ord som nådde mig var: nej, hon vill inte ha snörning, absolut inte, för mycket pärlor. Jag kände mig väldigt omhuldad och så blev det ju rätt till slut också !! Tack mamma M och vännen L för er hjälp med att hitta klänningen i mitt liv!

Inga kommentarer: