fredag 22 oktober 2010

Förändringens vind

I mitt och MrF:s liv har det hänt POSITIVA saker. Jag har nämligen fått mitt drömjobb!! Om en vecka kommer jag att lämna byhålan och flytta till en lite större stad vid havet. Till en början kommer jag och MrF att veckpendla. Det kommer bli tufft för vi är så tajta men jag vet att vi kommer fixa det för vår kärlek är superstark. Tänker på de ord som gick som en röd tråd genom vårt bröllop: AMOR VINCIT OMNIA! Så mina nära och kära: Känner ni när höstmörkret kryper allt närmare att ni behöver en minisemester så där mitt i veckan så kom gärna och hälsa på mig. Glöm inte att inget avstånd i världen kan hålla två nära själar isär!!Kram på Er och trevlig helg!

1 kommentar:

Miss T:s Mom sa...

Å vännen, jag är så så så glad för din skull!!! Detta är du värd tusenfalt. Ska bli mycket spännande att höra fortsättningen :) Och besök från mig/oss lär du deginitivt få.
STOR KRAM