söndag 15 maj 2011

Helgen

MrF har varit här i helgen. Det är alltid lika härligt när han kommer och alltid lika jobbigt när han åker. Den här helgen hade vi planer på att ta min lilla turkosa picknick grill och bege oss till havet och grilla. Tyvärr satte vädrets makter käppar i hjulet för våra planer genom att bjuda på åskväder och spöregn så det blev till att laga mat här hemma i stället då vi varken hade paraply eller regnjacka här i mitt lilla krypin. Innan ovädret blåste in över staden vid havet hann vi i alla fall med att utforska ytterligare ett kafé och jag hittade affären för underdelar.

Idag söndag har vi varit lite hurtiga och gått och tränat. Efter träningen blev det sallad från Sandys och sedan lite vardagsmotion genom en rask promenad till järnvägsstationen.


Nu längtar jag till nästa helg då det blir en hojtur till vår huvudstad för att kolla in Lars Wallins glammiga klänningar med mamma M och, hoppas jag, min favorit moster. Ha en fortsatt trevlig söndag! kram

Inga kommentarer: