söndag 15 maj 2011

Min låtlista

Just nu lyssnar jag på:
1. Viva La Vida, Coldplay
Älskar fiolerna i denna låt. Kan lyssna på ett och samma parti om och om igen vilket är typiskt mig.........

2. Hot n Cold, The Baseballs
Är för mig en ny grupp. Låten får mig att bli glad och längta till sommarfesten med stor F.

3. Mikrofonkåt, September
Nej, jag har inte tröttnat på denna än. Ni ska se mig när jag går på crossen med denna pumpande i öronen. Bästa träningslåten!!!

4. 16 dollars, Volbeat
Det bor en rocker även i mig. Den här låten älskar jag att spela riktigt högt och dansa som en galning!

5. Aldrig ska jag sluta älska dig, Jonas Gardell
Mina ögon tåras och mitt hjärta sprängs av kärlek och varma fluffiga känslor när jag hör den här låten. Det var min låt till MrF när vi gifte oss.

6. High and low, Tove Styrke
Gillar rythmen i denna.

7. Bad Romance, Jay Smith
Älskar hans hesa sexiga stämma i denna.

8. Umbrella, Lilla Syster
Rockern i mig gillar den här.

9. Just the way your are, Bruno Mars
En sådan där låt som man bara gillar. Fin text!

10. Love the way you lie, Rihanna
Versionen på hennes album Loud ger mig rysningar.

kram

Inga kommentarer: