onsdag 17 mars 2010

Triggerfiskens återkomst


Ni som hängde med på min förra resa hit vet att jag blev anfallen av en Titan triggerfisk. Jag fick titeln "triggerbitch" och blev lite skrajare i vattnet efter det. Igår när MrF och jag badar i godan ro utanför vårt hus så upptäcker vi en triggerfisk alldeles brevid oss. MrF som aldrig är rädd är nu lite skrajsen i vattnet och ser triggerfiskar överallt. Själv börjar jag tro att jag utsöndrar någan speciell doft så att den dras till mig.......den dök upp idag igen nämligen.


Detta blir mitt sista inlägg innan hemfärden på söndag. Jag vill vara kvar här men längtar samtidigt hem till allt och alla. Stor kram!

1 kommentar:

Vännen A sa...

Vi längtar efter er också!

Det är verkligen superkul att få följa med er på resan, ser fram emot att få se kort och höra mer om hur ni haft det!

Välkomna hem!
KRAM