måndag 1 mars 2010

Möhippa med klass två varning

Förra helgen hade jag lite på känn att det var en möhippa på gång och mycket riktigt på eftermiddagen kom gänget och "kidnappade" mig trots snöstorm och kyla. Det bar av hem till vännen F och väl därute så möttes jag upp av häst och släde. Det var en dröm som gick i uppfyllelse. Synd bara att det blåste fruktansvärt kallt. Jag blev dock snart varm igen för när jag kom in så fick jag afternoon tea med en massa smarriga bakverk och snittar. Det var vännen A som stått för bakandet. Efter detta så blev det bastubad, frågesport, måleri och en italiensk buffe som var underbart god. Tyvärr så blev vi tvungna att dra oss hem tidigare än planerat då vägarna snöat igen men det ska vi ta igen i vår då vi ska åka till Stockholm och partaja. Tack mina vänner och syster för en supertrevlig hippa och för att ni är så mysiga att umgås med. kram

Inga kommentarer: