torsdag 4 november 2010

Bästa vänner

Vilken tur jag har som har de bästa vänner man kan ha! Sedan jag fått drömjobbet har mina vänner överröst mig med presenter. Är inte det gulligt!?!?! Jag kommer sakna er hur mycket som helst och jag hoppas verkligen att ni får tid över att komma och hälsa på mig. När jag får mitt mer permanenta boende i staden vid havet så ska jag låta era vackra ansikten få fylla en hel vägg. Jag har ju inte plats att göra en vägg med bara familj- och vänner fotografier här hemma så jag får passa på nu och dessutom behöver jag lite kvällssysselsättning för jag ska ju inte jobba dygnet runt (hoppas jag i alla fall). Ciao!

2 kommentarer:

Miss T:s mom sa...

Klart vi kommer!!! Både på egen hand o tillsammans med lilla familjen hoppas jag :) Längtar redan <3 Lycka till nu hjärtat!

Anonym sa...

Grattis till jobbet tjejen, det är du värd. Hoppas att flytten ner gick bra. Gissar på att du kommer att trivas för det är ju en underbar stad.

Kramar Madde