söndag 14 november 2010

Manlig touch

Sent i fredags anlände MrF till mig och staden vid havet. Så härligt att ses igen efter några dagar ifrån varandra! Helgen har varit suverän trots att MrF var tvungen att åka hem tidigt imorse. Han är så söt min man. Han har varit här och satt en manlig touch på mitt boende. Detta mot mina protester faktiskt då jag bara ska bo här i två månader. Jag sover och äter ju bara här. Men MrF lyssnade inte på mina protester. Så han har skruvat fast gardinstänger, bytt trasiga glödlampor, tagit med värmeljus, mitt duntäcke hemifrån och fyllt mitt kylskåp! Allt för att hans fru ska ha det bästa. Du är bäst MrF, tack för att du finns!
kram på Er alla!
Ps Bjuder på ett vintips. Det här vinet väcker minnen till liv för mig för vi drack det när MrF friade till mig under stjärnorna på Maldiverna.

Inga kommentarer: